Реклама та маркетинг

Реклама та маркетинг

Реклама та маркетинг — це всього лише один фрагмент маркетингової стратегії. Будь-яке оголошення (незалежно від того, який формат воно приймає) являє собою платне, публічне (що припускає не особисте) оголошення. Воно є переконливим повідомленням, яке може бути зроблене ідентифікованим спонсором компанії, організації або існуючою особою (або потенційним) клієнтом. Це як професійна база. Реклама є лише одним з компонентів загального маркетингового процесу. Реклама — це та частина маркетингу, яка має на увазі пряме отримання інформації про ваш бізнес, продукт або послугу тим, якого ви хочете досягти. Майже у всіх оголошень буде ім’я спонсора. Також дуже часто розпізнається логотип. Реклама та маркетинг включає розміщення рекламних оголошень в таких середовищах, як газети, журнали, пряма поштова розсилка, рекламні щити, телебачення, радіо і онлайн.

Все частіше, коли світ друкованої реклами знижується (зменшується), люди знаходять більш творчі способи реклами. Такі як показ знаків на поверхнях будівель, в маршрутках або на таксі. Реклама, тому що вона включає в себе так багато шарів, включаючи мистецтво і дизайн, її розміщення і частоту, є найдорожчою частиною всіх маркетингових планів. Зв’язок з громадськістю є другим за вартістю найдорожчим маркетинговим компонентом. Бо це дуже трудомісткий процес. А дослідження ринку третім за величиною.

Якщо ви займаєтеся пошуком в Інтернеті або просто перевіряєте свою електронну пошту, ви не зможете піти від реклами, поставленої в цифровому середовищі. Ймовірно, найстаріша форма онлайн-реклами, медійних оголошень, відображається всюди. Починаючи від банерів всіх форм і розмірів і закінчуючи текстовими оголошеннями, що відносяться до вмісту сторінки. Ви можете знайти будь-яке рекламне оголошення в популярному блозі автомобілів або рекламному банері, рекламуючи нові товари в популярному блозі краси або косметики. Оголошення електронної пошти є такою популярною формою онлайн реклама та маркетинг, що багато споживачів навіть не думають про те, що вони рекламуються. Відкрийте свою поштову скриньку, і ви, ймовірно, побачите рекламу, що рекламує нові послуги у вашого постачальника кабельних послуг, спеціальні пропозиції по дитячому одязі або найостанніший гаджет стільникового телефону від будь-якої відомої марки.