Просування бізнесу

Просування бізнесу за допомогою інтернету або її ще називають інтернет-реклама існує з 1994 року. Але в останній чверті століття ситуація сильно змінилася. З простих рекламних банерів, таких як спливаючі вікна, на сьогоднішній день рекламні відеоролики, інтернет-реклама надає підприємствам мільярди можливостей для досягнення цільових клієнтів через комп’ютер і тепер через мобільні телефони. Коли люди проводять більшу частину свого дня, дивлячись на екран, який шукає товари, людей і місця, для бізнесу важливо використовувати інтернет-рекламу! Але просування бізнесу — це індустрія недешевої вартістю.

Інтернет-реклама може ділитися на три категорії: пошук, соціальну і показ. При платному пошуку така пошукова реклама, також відома як платний пошуковий маркетинг, являє собою онлайн-оголошення, які з’являються в результатах пошукової системи на сайтах. Таким чином, всякий раз, коли людина використовує основну пошукову систему для пошуку певного продукту, пошукові оголошення — це ті, які будуть відображатися в верхніх областях пошуку на сайті. Як ви можете бачити, платна пошукова реклама орієнтована виключно на результати, засновані на наміри! Ви продаєте з наміром купити!

Отже, як ви платите за пошукову рекламу? Платна пошукова реклама використовує рекламну модель з оплатою за клік, що означає, що кожен раз, коли ваше оголошення клацає, ви платите пошуковій системі за цей трафік. Платний соціальний маркетинг або соціальна реклама, платні соціальні оголошення — це рекламні оголошення, які з’являються на платформах соціальних мереж. Платформи соціальних мереж, такі як Twitter, Facebook і Instagram, оплачуються для просування бізнесу, таким чином збільшуючи об’єми продажів. Соціальні оголошення допомагають вам орієнтувати потенційних клієнтів за різними параметрами, які дозволять вам досягти людей, які найбільш важливі, а не наміри покупця!

Використовуючи платні соціальні рекламні оголошення, ви можете використовувати ефективний таргетинг, корисне відстеження та аналітику, щоб побачити швидкі результати на відповідних платформах. Показати рекламу — рекламні оголошення є рекламними блоками, розташованими на вершинах або сторонах веб-сайту. Це можуть бути традиційні банерні оголошення або навіть відео. Ці типи оголошень відображаються на розділах, які зарезервовані для платної реклами, які спрямовані на створення призову до дії. Наприклад, на багатьох  веб-сайтах повно відеореклами та інтерактивних рекламних банерів, які навіть більш агресивно змушують вас дивитися п’ять секунд відео, перш ніж ви зможете потрапити в контент, до якого прийшли. Просування бізнесу як реклами в інтернеті може іноді виглядати зухвало і непередбачувано для васю Але вона для того і є, щоб ви хоч якось звернули на неї свою увагу.